dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Överraska Karro

Tjennixen!
 
I torsdags hade jag ställt klockan för att hinna göra ordning mig och käka mat hos mormor och morfar:) Jag, syrran och hennes kille var bjudna:) Där träffade vi kusinen och morbrorn som var på besök:) Vi käkade lite mat, sen följde jag med och tittade när Viktor åkte på sin kickboard på skateparken:) Efter en timmes åkande så begav jag mig till Karro och utsiktstornet där hon jobbade en sista dag:)
 
 
 
Vi snackade massvis om allt möjligt och hennes arbetskollega Erik snackade med oss också ett tag:) När jag åkte hem så fick jag reda på att han bor granne med mig, i ett av hörnen så om han råkar se mig i trädgården så blir det nog en chock:P Käkade lite, bakade kladdkaka till syrran och sen somnade jag inför den sista jobbdagen ja med, hej svejs!
 

Kommentera här: