dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hälsa på Ingesund!

Hellojsan!
 
I fredags så städade jag lite, fixade mat, duschade och åt lite innan jag började köra mot Värmland, Arvika och Ingesund:) Stannade i Arboga för lite matrast och sen iväg igen:) några timmar senare hade jag gått till Nordells där jag hittade Spång, Josef, Bobo, Jazze, Mäki och en ny Ingensundare Gustav:) Kändes bra att träffa dem igen:) När vi kom tillbaka till skolan la jag in mina grejer i Jasmines rum efter att vi ätit lite:) Sen var det dags att gå till Ingestrand och då kom Sarah och Carro också:) Boel var där innan hon drog till Örebro:D
 
 
 
På Ingestrand hade vi det mysigt, snackade med nya människor och "gamla" men sen så hände inget skoj... Jag behöver inte bry mig men det blev lite läskigt, en ny kille på Ingesund har lite svårt och tar gärna hjälp av alkohol så därför kom Polisen när vi skulle gå hem... Fest i Nygården och såklart skulle Spång köra sin lek men jag och Jazze la oss vid tolv:) Hej svejs!
 

Kommentera här: