dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Familjen har hittat ett bra hus i stan om vi kan få någon att köpa vårt!

Hejsan hoppsan!
 
Jobb som varje måndag morgon, är inte lika förvirrad längre utan det går hyfsat snabbt att få ut tidningarna:) I måndags kom chefen tillbaka från semestern, hon som intervjuade och anställde mig:) Nu ävar det bara en hand arbetsdagar kvar under de två kommande veckorna:)
 
 
 
Sökte ett jobb häromdagen förresten, fritidspedagog ett halvår:) Sov till två och då käkade jag frukost, smygfotade syrran lite och sen gjorde jag inte så mycket:) Satt mest med the sims:P En dusch på det och sen fick jag ett ovanligt spratt, stekte ett par pannkakor som mat:) Lite chokladkaka som efterrätt och sen har jag suttit i soffan tills jag satte mig vid datorn istället:) En trött och lugn dag men ha det gött!
 
 

Kommentera här: