dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Både framtidsnoja och åldersnoja!

Hejhej!
 
Idag var det jobb och sen sov jag till halv tre:) Käkade ett ägg, kollade på TVn ett tag tills jag satte mig med lunch framför de sista avsnittet av Glee:) Nu är även den serien slut... Finns inte så många bra kvar nu men jag får väl försöka hitta några bra:) Sen har jag käkat upp alla Lillebrors kolor som fanns kvar i burken:P Nu har jag inget mer på lager, stickade lite och nu hamnade jag i rummet framför datorn:) Har haft en åldersnoja ikväll för Hagge och gänget kommer om två dagar och jag insåg just att nästa år så blir Kajsa en tonår? Är jag gift? Har jag barn? Vem vet? Jag vet typ inget, jag och mamma pratade igår om att jag inte har något som jag vet ska hända... Eller jag vet en sak, att jag förmodligen ska plugga i Växjö nästa höst om jag kommer in:)
 
 
 
 
Jag vet att jag ska opereras men inte när, jag vet att jag ska hälsa på i Ingesund, jag vet att vi ska flytta från huset men inte i vilken stad, vilket hus/lägenhet, jag vet att jag kanske ska till Prismas upptakt, jag vet att jag kanske åker till Australien men inte när beroende på operationen och allt sånt där... Jag hatar att inte veta, jag vill veta, vill veta hur min framtid inom ett år, ett halvår, en månad kommer vara men jag vet inte ens hur nästa vecka ser ut eller morgondagen, nästa timme, nästa minut eller nästa sekund så jag gillar inte livet så mycket just nu... Det var allt för idag, min åldersnoja och framtidsnoja till er, vi ses!
 

Kommentarer:

1. Anonym:
Se det som du har alla möjligheter framför dig 😊kram

Kommentera här: