dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lära sig PA-systemet!

Heeej!
 
Idag har vi varit hela klassen nästan hela dagen:) Fixat lite inställningar på PA-systemet, lärt oss systemet och bestämt de sista detaljerna:) Hade ett genrep efter maten men utan Jonah blev det svårt och efter två låtar skulle Petter på jobbintervju så vi som var kvar körde Jag är på väg;) Två sångare och en som kompar till på både trummor och mandolin samtidigt:P
 
 


 
Det gick ganska bra trots två man kort men sen kunde vi inte köra något mer... Satt och snackade A4, ränneskita med mina underbara lärare tills klockan blev tre:) Satt i rummet tills middagen och spelade gitarr, snackade med mamma också för det blev nästan kaos i huvudet på mig igen som i måndags... Middag och nu sitter jag här på rummet och har äntligen skrivit ikapp bloggen så yey:D En sak man kan släppa:) Får se vad som händer ikväll men det blir nog en lugn kväll hoppas jag på i alla fall:) Ses!
 

Kommentera här: