dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kökshäng!

Hejhej!

Idag har jag käkat frukost, kom typ inga förrän i sista stund så det blev en frukost med Fredrik, Linus och Petter:) Sen städade jag mitt rum tills festivalmötet började:) Mitt i mötet fick jag och Lars gå ifrån eftersom det var gitarrlektion och då var det inte bara jag och Sarah utan Magnus också:D Vi lärde oss en ny låt:D
 
 


 
Lunch på den och sen satt jag och några kvar ett tag tills vi tog tag i våra liv och då chillade jag på rummet ett tag tills jag käkade kvällsmat i Västgården med Petter, Ella, Bosse och Edvin:) En liten köksfest på den tills nu då jag gick och la mig:) Fick ett fint "hejdå-skrik";) Det är fina vänner man har här på Ingesund! Imorn är det dags att fira farbrorn som ska fylla 50 med en stor fest så vi ses på söndag! Hade gött!
 

Kommentera här: