dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Katthem i distriktsfinal!

Heeeeeeej!
 
På lördagsmorgonen/eftermiddagen skulle vi repa men sen så blev det inte så av någon konstig anledning... Jag låg och tittade på serier istället tills det var dags för Katthems distriktsfinal:) Jag åkte med Carro, Spång, Alex och Oskar:) Mot Karlstad och UNO, först såg vi Magnus band, jätteduktiga och vidare till Burger King:) Om man har käkat är det gott med en öl också:) Sen var det dags för Katthems spelning och vad grymma dem var:D Den jobbiga väntetiden och då chillade vi i sofforna:)
 
 
 
Resultatdags och jag var jättenervös, först var det fem jurypersoner som skulle dela ut 4, 6,8,10 och 12:or och Katthem kom tvåa och fick två 12:or:) Sen var det publikröster, 12, 14, 16 och 24:a:) Vem fick 24:an och kammade hem hela distriktsfinalen?! Jo för det var Katthem och hjälpans vad jag hoppade och skrek av glädje:D Tog lite fankort på dem och sen åkte vi hem och jag var taggad på efterfest men det var väldigt dött.. Ändå stannade jag kvar med de två sista till fyra;) En mycket bra dag, vi ses!
 

Kommentera här: