dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Googlade pentricket så nu kan jag det också!

Hellojsan!

Igår var det tisdag och då hade man ensemble på förmiddagen:) Efter lunch åkte jag direkt in till stan för att köpa godis som jag ska ha med mig på Tre dagar:) Gottigott och vidare ute igen:) Dusch på den samtidigt som jag tvättade:) Satt ute en kvart med Ingrid och Pia tills min sånglektion började:) Då lärde jag mig en bra övning för att kolla så att stödet är med när man sjunger:) Fick även sjunga samtidigt som jag går i takt för att veta när jag ska komma in lättare:)
 
 
 
Sjöng både Stay with you och Gabriellas sång:) Det går lättare och lättare för varje gång:) Middag och chilla lite på rummet:) Stack till Västgården för att kolla läget men det hände inte så mycket så jag var på mitt rum och spelade gitarr ett tag tills jag gick dit igen:) Träffade Ella och Bosse som kollade på True Blood men jag somnade så jag gick och la mig istället:) Vi ses!
 

Kommentera här: