dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Underbar kväll!

Heeeeeeeeeej!
 
Börjar bli lite trögt att gå upp på morgonarna eftersom det börjar bli lite mörkt ute men jag hinner upp i tid i alla fall:) Idag har vi haft lektioner fast utan lärare och på ensemblen gick det bra, harväntligen kommit fram till en struktur på den afrikanska låten:D Sen hade vi bibblaninfo på Musikhögskolan som nästan bara har noter så det tackar man inte nej till:) Lunch på det och då var det dags att redovisa sitt te-resultat och det var typ bara jag och Noah som tävlade men jag vann:D Drack ju 20 koppar och Noah drack bara 19:P Alltid lika gött att vinna, sen är jag ju raphjältinnan också:D 
 


 
På musikteorin gjorde vi ett högskoleprov och det. Var ju lagom svårt men sen blev klockan halv tre och då var det dags att tvätta som vanligt på tisdagar:P Var på rummet fram till middagen, övade lite på gitarren men sen började jag faktiskt att läsa lite i sängen men det slutade bara med att jag somnade istället:P Efter middagen var vi ett gäng som bestämde oss för att sitta i Nygården och ta det lugnt med lite snack, kladdkakesmet och lite dricka:) En riktigt bra kväll ska jag säga, det behövdes! Nyss har jag käkat lite i Östgården och sitter här i min nya morgonrock för jag orkar inte bära den men ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: