dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tillgång till alla instrument 24/7!

Gokvällen!

Idag har jag haft pyjamas på mig hela dagen:P Vid tolv käkade jag frukost, några mackor och sen tittade jag på The other woman igen och käkade lite chips:P Pratade med mamma en sväng och hon och pappa kommer imorn med lite grejer som behövs:) Gick och övade på gitarren och satt ute och lästa en stund i blåsten;) Skrev lite noter till ensemblen och sen tittade jag på Blended, en bra film:)
 
 
 
Käkade lite mat, frukost igen för jag orkade inte göra något annat:P Fångarna på fortet, ett avsnitt har jag hunnit med också men nyss var jag iväg och övade lite på både flygeln och gitarren för övning ger väl färdighet:) Nu sitter jag här och funderar faktiskt på att gå och lägga mig, elva en lördagskväll:P Jaja men sömn behöver man också men vi ses imorn!
 

Kommentera här: