dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Temadag Valet dag två!

Hejsan!
 
Idag har vi gjort klart det sista inför valet, satt upp affischer och sånt:) Efter lunch samlades hela skolan i aulan där vi partier fick två minuter på oss att säga vad partiet var och tycker om de olika frågorna:) Sen var det en liten debatt och det gick bra för mig när jag snackade tycker jag:) Lite nervös men sånt händer:P Sen fick vi rösta och då röstade jag på förbättringspartiet:P Efteråt satt jag i solen med ett gött gäng och försökte läsa en bok men det slutade med att jag fick alla dem som satt där att börja spela the test:D Nästan hela ingesundslinjen spelar det nu och det är bara tack vare mig:D Det är så roligt, man lär ju känna varandra bra då:D
 
 
 
Middag, hjälp vilken stark korv vi fick... Fick verkligen kämpa för det brändes i munnen och jag drack typ sex glas mjölk:P Efteråt chillade vi lite och sen spelade vi fotboll fast det blev kubb istället:) Var i samma lag som Noah, Alex och Petter:) Tror vi vann men sen körde några dunken fast inte jag:) Filmkväll på det, skräck men en väldigt konstig film så jag gick ut istället och snackade med Broberg och Jesper en stund:) Sen var det nattmacka och te med Carro i vårt allrum och då snackade vi en hel del med Ludvig också:) Borde sova nu men vi ses imorn och då är det party med college som gäller:D
 

Kommentera här: