dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snurrigt i skallen-dagen!

Hejhej!
 
Igår var det inget som blev rätt, snurrigt redan på morgonen då jag råkade ta gaffel och kniv igen istället för sked:P Sen hade vi ensemble och då bestämde vi äntligen de låta som ska köras och tror att vi satte vad man ska spela också:) Tog med cellon och vi övade lite, var lite halvsnurrig då också:P Sen hade vi musikteori innan lunchen och då var jag megatrött och tyckte att det var roligare att titta på spindeln på mitt notställ var roligare än att lyssna;) Efter maten lyssnade vi på en föreläsning om studerandekår och den var väl bra, sjung födelsesången i fyrstämmigt i slutet för en på studio fyllde år då:) Lotta hörde detta och blev jätteglad:) Sen så startade jag en tvätt, min första och under tiden så repade vi med ensemblen och då var det jättesnurrigt för samtidigt skulle jag öva sången med Linus men han dök aldrig upp så efter tio minuter gick jag och repade istället:) Samtidig kollade jag tvätten och massa saker så tillslut orkade jag bara inte och ringde mamma och fråga en sak och sen bestämde vi även att hon skulle fixa ett västtrafikkort till mig för att jag bara hade tio minuter på mig att göra det och det blir lite tajt:)
 
 
 
Medan jag väntade på den eländiga tvätten så var jag lite snurrig men när den var klar och när jag satte in nästa så tittade jag på klockan och räknade ut hur lång tid det skulle ta och i samma stund inser jag att klockan var middagstid så jag tittar glatt på Carro och säger "det är ju mat nu":D Det behövdes fast det var kåldolmar men eftersom jag var hungrig, snurrig och lat bad jag stackars Edvin att hämta mer till mig:) Sen käkade jag upp hans mat också:P Jag och Carro gick till oss igen och började pussla tills det kändes omöjligt och vi gick till Väst... för att titta på Idol och på kvällen käkade vi och vi var ganska många i Öst... :D En trevlig kväll men sen så krånglade min tråd i munnen och det slutade med att jag var tvungen att ringa pappa halv tolv och förklara att den inte lossnar och att tråden sticker ut från munnen... Inte så roligt men under tiden jag pratar med han så rycker jag loss tråden från tänderna då nu är den ute och pappa ska kolla med Håkan om jag behöver sätta fast den här i Arvika:) Ingen bra dag men lite sömn fick jag ju men vi hörs sen!
 

Kommentera här: