dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snurrig dag!

Gokvällen!
 
Idag har det varit snurrigt, började morgonen med att ta kniv och gaffel istället för sked:P Efter frukosten var det K-tid för Ingesundslinjen och Kalle höll i musiklyssningen:) K-tid för skolan i maten och sen hade vi kör:D Sen hade vi mat och efteråt var det ensemble och då hade jag med mig min cello:D Vi har bestämt en till låt, en afrikans psalm i trestämmigt med orgel till:P Sen satt jag ute på en bänk med först Petter och Pia men hon skulle träna och efter någon halvtimme skulle Petter göra något också så då satt jag och läste tills det var middag:)
 
 
 
 
Under tiden vi åt fick vi reda på att om en kvart hade helgensemblerna på Musikhögskolan sina uppspelningar så vi gick dit och efter första ensemblen kom jag på att jag bestämt med Linus att vi skulle öva så det var ju tur att jag kom på det en halvtimme innan:P Vi övade ett tag och sen gick jag till Östgårdens allrum och då var vi sju pers som åt kvällsmat ihop, riktigt mysigt:) Vi satt och snackade ganska länge och nyss käkade jag popcorn medan jag spelade the Sims:) Carro sitter också här men snart ska jag gå och lägga mig men vi ses imorn!
 

Kommentera här: