dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skärmma livet ur mig!

Hejhej!

Idag är det tisdag och då är det ensemble som gäller hela förmiddagen och nu börjar vi bestämma hur alla låtar ska gå och sånt och jag ska spela gitarr på en låt och jag får massa häftiga riff nu för jag kan typ inte spela ackord och det roliga är nog att Petter ville spela ett riff men det får han inte för jag vill spela det:D Men han ska lära mig det imorn:D Efter maten hade jag musikteori och då var jag jättetrött och hängig pga förkylningen men jag tror jag hängde med:) Sen så tvättade jag, lakan och pyjamas som jag hade i helgen:) Hanna göra lite musikteoriläxa innan middagen men jag var så trött så jag fattade inte så mycket;)
 
 


 
Efter middagen började jag kolla på en film, The other woman och efter halva började jag greja med ensemblenoterna:) Gick även till Sörgården för att spela mina cellostämmor på elcellon och då kom Boel och skrämde livet ur mig men sen fick hon också pröva elcellon och blev helt förälskad:P Övade lite till tills klockan blev nio då jag käkade kvällsmat med Carro men då kom Noah efter ett tag och ville öva sång med Carro så jag fick väl gå ner igen och titta klart på filmen som fortfarande håller på för jag har gjort andra saker också:P Träffade Sara utanför rummet efter att jag spelat cello och hon undrade varför jag var så lycklig, ett gott tecken på att just cello är det "rätta" instrumentet för mig:D Dröm sött!
 

Kommentera här: