dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Röstat för andra gången!

Morsning korsning!
 
Hela förmiddagen gick åt till att öva på alla ensemblelåtar:) Börjar sätta mitt solo på Johnny, vi övade den sex sju gånger på raken säkert bara så att jag lärde mig den:) Efter maten var det musikteori och sen skulle jag vara lärare på näste lektion och det var lite roligt:P Var lärare för många som var äldre än mig själv, det trodde jag aldrig men det gick bra:) Visste dock inte riktigt vad jag skulle göra men det blev lite övningar och genomgångar på tavlan;)
 
 
 
Väntade på samtal från Maja vid fyra så vi pratade i en halvtimme och sen var broccolisoppa och baguette:D Efteråt åkte jag och Carro och röstade, eller bara jag och jag köpte även ett värmlandstrafikskort så nu kan jag åka hem om jag vill:P Köpte lite mat på vägen också, sen gick vi till Västgården och chillade tills Idol började:) Drog till Östgården och käkade nattamat efter ett tag, dröm sött!
 

Kommentarer:

1. Susanna Maria J:
Vilken härlig dag ni verkar ha haft. Hoppas denna dag blir lika bra :D Kram!

Kommentera här: