dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Precis druckit 5 liter te!

Gokvällen!
 
Måndag igen och nästa vecka gäller det men nu har jag ju min egna gitarr här så nu är det bara att öva:) K-tid och musiklyssning som var väldigt bra och sen var det massage och kör som gällde:) Har börjat med en ny låt, värmelandsvisan passande nog:P Lunch på det och sen ensemble hela eftermiddagen och då var vi väldigt flummiga:D På en låt så körde vi solo få vi fick ett slag var och Noah fick dirigera oss men han var inget vidare så det blev kaos:P Vi skulle även ställa oss upp i refrängen och Pia skulle sätta sig ner och sen i versen var det tvärtom men roligt var det:D 
 


 
Efter middagen tittade jag och Carro på Mr Bean's semesterresa och käkade popcorn och jag drack massa te:P Är kanske med i en te-tävling idag, vet dock inte riktigt vilka som är med eller om jag är med men om jag har druckit mest så vill jag ju gärna vinna:P Har precis druckit min 20:onde kopp så nu har jag fått i mig fem liter te:P Känner mig lite smått spidad men jag och Carro pusslade ett runt Sagan om ringen-pussel så då gick det undan med energin;) Vi går väl se om jag kan somna men dröm sött!
 

Kommentera här: