dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ojojoj, det trodde jag aldrig att det skulle hända!

Tjennixen!
 
Idag har jag haft min andra sånglektioner och den var ganska rolig och jag sjöng Hujeda mig... :) Vi förstörde den också lite och vi har samma sak tills nästa vecka fast andra sånger och då ska jag kompa både Petter och Linus:P Sen hade vi ensemble resten av dagen och då bestämde vi oss för låtar men än så länge är det bara Bert-låten som är bestämd och givetvis ska vår egna Bert sjunga den:D Jag ska spela gitarr, hur ska det gå? :P Än så länge ska jag inte spela några ackord utan bara en gitarrslinga på repeat:) 
 


 
Efter skolan drog jag ut på ett äventyr som jag aldrig trott i mina träningskläder:P Duch på den och sen mat med efterrätt, kladdkaka med grädde:D Sen spelade jag lite biljard och pingis tills nyss då jag gick till Sörgården för att öva på gitarren och trummorna så nu kanske morgondagens lektion känns rolig:) Ska gå till allrummet för att äta lite och sen sova, städa imorn också;) Kräftskiva och fest kanske väntas imorn också men bara kanske så vi hörs!
 

Kommentera här: