dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Listat ut på gehör hur det ska låta!

Heeeeeeeeeeeeeej!
 
Igår var en stillsam dag, låg i sängen tills tolv:) Började kolla på serier och käka vitlöksbröd fram till fem då jag gick upp för att käka:) Träffade Carro och vi bestämde oss för att käka middag halv sju och den timmen innan gick jag till Sörgården för att lista ut hur Svalkar vinden-mellanspelen går för om jag har tur ska vi spela den på ensemblen:D Ska spela cello i så fall så jag tänkte förbereda lite:) Middag på den och då var vi fem pers samtidigt som skulle laga mat så man fick vänta lite:P Sen så frågar Jenny mig som bor i samma korridor om jag känner en Rebecka i Götene och såklart gör jag det:D
 
 
 
Jenny är hon som Becka var med under stråklandslaget och som skulle börja Ingesund:D Ringde till Becka direkt och så coolt:D Jenny och Becka fick prata lite också:) Så sjukt att världen är så liten men sen satt jag och Carro kvar ett tag tills hon skulle hem:) Jag gick ner till mig och fortsatte med cellostämman och den blev helt klar:D Sen poppade jag popcorn och tittade på sista avsnittet som finns på swefilmer om Sherlock Holmes:) Tydligen hade jag sett det avsnittet en annan gång men nu fattade jag lite mer:P Vi ses!
 

Kommentera här: