dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jazzkväll!

Tjabba tjenna hallå!
 
I måndags var det en ny skolvecka som börjades med K-tid i aulan och sen värmde vi upp med vår kör-ledare:) K-tid i matsalen med hela klassen som gick väldigt fort:P Kör efter det och då fick vi ytterligare en ny låt med fyra olika språk:) Sen hade vi lunch och efter maten var det ensemble som gällde och det börjar låta riktigt bra nu:D Sen satte jag mig i källaren och spelade lite piano tills det var kvällsmat och efteråt tittade jag och Carro på Kronjuvelerna för Noah är med i den filmen:) Så coolt att jag går i samma klass som Noah nu, kanske bara känner så idag:P I alla fall så såg vi bara de scener han var med i så det blev inte hela filmen men efteråt gick vi till Musikhögskolan för en jazzensemble spelade ett tag där:)
 
 
 
Vi känner några som var med så det var roligt och efteråt gick jag och Carro till källaren och spelade och sjöng lite:) Idag fick jag höra av Sarah att jag sjunger jättebra, vi pratade om sånggruppen och då sa hon att de tappade hakan när jag sjöng och Carro applåderade när jag sjöng för en stund sen men jag vet inte riktigt om jag vågar tro på det en... Får skaffa mig lite bättre självkänsla först:) Men jag är glad att de tycker så:D En skål kvällsnudlar blev det och härligt tjöt innan vi båda gick till rummen för att sova men ha det gött!
 

Kommentera här: