dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Husmöte och städschema!

Hejsan!

I tisdags hade vi ensemble hela förmiddagen men vi hade husmöte så alla var ju inte med under dagen men jag fick lära mig lite gitarr av Pia, de som vi spelade på gitarrlektionen:) Sen så spelade vi Sweet... en stund så jag fick sjunga lite:) Efter maten hade jag musikteori och det gick bra, vi spelade en låt på piano och sen gick vi igenom kvintcirkeln:) Efteråt satte jag mig med musikteoriläxan och sen satt jag bara och chillade på gräset tills det kom folk:) Satt där från halv två till halv fem tills det var middag:)
 
 
 
Övade lite piano och ukulele efter för nu tror jag att jag vet vad Petter ska sjunga som jag ska kompa till:) Blev jättesugen på att göra bananchoklad så jag gjorde det faktiskt, satt och käkade det ute bland vännerna:) Gick in för det blev kallt och tittade på Idol och sen blev det nattmat med Carro:) Jag vet inte riktigt vad det var i den kvargen men snurrig och skrattig blev jag:P Sen duschade jag, dock lite sent kanske men innan halv elva blev det och då ska man vara tyst så det var ju tur:) Vi ses!
 
 

Kommentera här: