dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gå upp fem och komma hem till skolan vid tio!

Gokvällen!

Idag har jag sovit i min säng igen, den i Ingesund för nu kallar jag skolan för hem:) I alla fall så är min förkylning lite bättre så det var ju bra:D Hade det trevligt vid maten idag, det var väl något som gjorde att alla måltider var lite extra roliga:P Började morgonen med K-tid och samling i Aulan för info om veckan:) Sen hade vi kör och då var det även massage:D Kören var väldigt rolig idag, vi lärde oss en ny låt och det var Carlifornia Dreamin' som är väldigt rolig:D Efteråt var det lunch och sen hade vi brandövning och då var det först info i Aulan:) Efteråt var vi i tre grupper och först släckte vi bränder med hjälp av brandsläckare, sen släcka en docka med en filt två och två och då släckte jag med Sarah:) Till sist fick vi info om nödutgångar som vi skulle gå genom i hela skolan:P Övning med ensemblen och då börjar det arta sig med cellon:D Sen blev vi trötta och hungriga så vi käkade middag och då var det soppa, inte det godaste när man är sjuk men det fick duga:)
 
 
 
Efter middagen gick jag och Carro till vårt allrum och satt där ett tag och spelade bland annat sims:P Sen bestämde vi oss för att poppa popcorn och titta på Ice Age:D Nu sitter jag här framför datorn och planerar lite när jag ska åka hemhem och hem:) Kom på att jag kan åka hem på måndagsmornar vid fem och är hemma strax efter tio och lagom tills kören börjar 10:30:D Det är ju lätt värt det att gå upp fem och sova på tågen i två timmar, käka frukost och så bara för att slippa åka krångligt och hyfsat tidigt på söndagen när man kan komma lagom i tid till kören:) Idag har även pappa varit med under en TV-inspelning, vem vet mest som ska sändas den 5 mars och jag har ingen aning om hur det gick för han vägrade säga något:P Mamma trodde att han inte kom till final för han ringde så tidigt men man vet aldrig:P Jaja, nu måste jag sova om jag ska bli frisk men vi ses!
 

Kommentera här: