dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första konserten, check!

Heeeeeeeeeeej!

Idag vaknade jag upp nervös men först var det kör som gällde och då lärde vi oss en ny låt på ytterligare ett annat språk:P Vi nynnade också på en låt samtidigt som vi gjorde rörelser och la oss på marken osv:P Det var lite roligt men sen blev det håltimma fram till maten och då övade jag och Petter på vår sång/komp:) Det gick ganska bra men jag får väl öva lite mer:) Efter maten hade jag prick och då övade vi trummor och jag tror att jag fixar de snart:) Genrep innan vår uppspelning för hela ensemble grund och hjälp vad nervös jag var:) Sen började "konserten" och vi var först ute med Sweet... Johnny... och till sist Brown...:) Tappade dock bort texten i båda sångerna men jag och Noah hade det roligt på scenen, han är ju för skön:P
 
 


 
Sen så lyssnade jag på de andra och de var också jättegrymma, fika efter det och nytt tema:) Vår ensemble fick himmel och den andra gruppen jord:P Spännande, satt och snacka en stund fram till maten:) Sen så gick jag och Carro och övade på gitarren och trummor:) Gick sedan vidare och gjorde musikteorin och spelade lite piano:) På gitarren så knäckte jag koden så jag är jätteglad och nästan stolt över mig själv:D Läste lite ute och snacka med folk tills jag duschade och nattamat:) En mycket händelserik dag, skönt att föra uppspelningen är gjord och nu kan det bara gå bättre, hoppas jag i alla fall:P Vi ses imorn!
 

Kommentera här: