dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Föräldrar på besök!

Hejsanhejsan!

Idag har jag haft mamma och pappa på besök, vi har kollat runt i lokalerna på mitt rum och skolan:) Jag fick hit lite grejer, morgonrock och min elgitarr bland annat:D Sen åkte vi ner till Arvika och käka mat på the Oven, jag fick provköra den nya bilen:D Jättegod mat, käkade kyckling och klyftpotatis:) Efteråt gick vi runt på stan lite och sen till ICA då jag fick köpa lite saker som jag tyckte att jag behövde, fick en Ben & Jerry's:D
 
 


 
Pappa ville givetvis att vi skulle åka runt och titta på hus och alla områden som man kan tänkas se så vi åkte runt lite här och där med bilen och sen tittade vi vart sjukhuset låg om örat någon gång skulle krångla:) Vidare till skolan igen och där lämnade de av mig och sen har jag kollat runt i Västgården en sväng och vidare till mitt rum för att titta på en film och käka glass:) Nöjd med elgitarren och nu kan jag öva som en galning:D Ha det gött så ses vi imorn!
 

Kommentera här: