dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

FIlmer och serier!

Tjabba tjenna hallå!
 
Idag har jag bara chillat:P Det började med att vakna tio och titta på lite youtubeklipp och sen blev det även ett avsnitt Sherlock Holmes:) Mycket spännande idag och samtidigt låg jag i sängen och käkade chips:P Men innan blev det en skål med fil och müsli plus macka så lite nyttig var jag allt:P Efteråt tog jag på mig kläder för jag behövde gå på toa men sen stack jag över till Västgården för de skulle kolla på film:) Det blev Den bästa sommaren och Her och dessa var mycket bra:) Låg typ i soffan nästan hela tiden, så trött var jag och samtidigt käkade jag kvarg och godis:P Inte så bra men efter dem filmerna gick jag till mig och lagade mat, nudlar och där hittade jag Carro:)
 
 


 
Efter någon timme i allrummet så gick jag ner till mig för att klippa naglarna och sen träffade jag Petter:) Vi övade på sången och det gick bra tror jag, fattar inte varför jag blir så himla nervös bara:P Sen kom Filippa och vi övade på Johnny i en timme och snart så tror jag att den sitter:) Det gäller att öva men nyss kollade jag hemresa som sker om några veckor och en snabbdusch för jag kom på det lite sent men nu sitter jag här i sängen med flätor i håret och ska alldeles strax släcka lampan och sova tills den nya veckan börjar;) Dröm sött!
 

Kommentera här: