dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Biljard och rundpingis!

Hejhej!
 
I fredags var det gitarrlektion som gällde och då gick det bättre:) Måste bara träna lite bättre så att man hänger med:) Sen åkte jag och Carro till stan och köpte allt vi behövde inför helgen:) Kom hem lagom till lunch och sen så började jag städa mitt rum, dammtorka och byta lakan:) Efter någon timme var jag klar och då satt jag i köket med Carro och vi spelade The Sims:P Efter ett tag gick jag ner och duschade, tittade lite på serier och sen gick jag runt för att kolla vad folket gjorde men jag hittade ingen alls... Det slutade med att jag låg i sängen och bara stirrade i taket tills klockan blev halv sju:P
 
 
 
Sen började kräftskivan fast alla hade ätit innan så hälften satt i paviljongen och vi andra spelade först biljard (jag vann första omgången:D) och sen rundpingis och då kom jag i final väldigt många gånger och vann kanske två:D Senare gick vi också till paviljongen och film i Västgården, Linas kvällsbok och Easy A:) Satte mig ute hos några som sjöng lite tills jag blev trött och gick till mitt rum:) Ha det gött!
 

Kommentera här: