dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ahhhhhhhhhh, tiden räcker inte till!

Hejsan!
 
Idag har det varit stressigt fast ändå inte fast ändå! Hade kör och massage, pratat med syrran vid frukosten också, och vi sjöng igenom det vi kan för snart är det konsert:) Sen hade jag håltimma och då lärde Petter mig ett riff som vi ska ha på ensemblen som jag ska spela:) Efter lunch hade vi prick och då övade vi trummor och jag fick spela ackord på gitarren men ibland funkade det:P K-tid efter det och då gick vi igenom vad vi ska göra på uppspelningen om två veckor och vår lärare sa att vi borde spela en låt ihop och vi ska ju göra det men det skulle bli en överraskning så Kalle sa "jag vet inte om vi vill spoila det men ja..." Vi får hoppas att det typ blir en överraskning ändå:)
 
 


 
Ensemble efter det fram till middag ungefär och efter det övade jag sång med både Linus och Petter, satt kvar efter i källaren och övade på mina gitarriff till halv nio så jag har hållit igång länge nu... Tog en snabb dusch och begav mig till Västgården för att fika med de härliga 25 pers:D Sen så gick jag vidare till Aulan och övade på min sång och massa annat som behövs öva på och nu sitter jag här med huvudvärk och hjärtat dunkar fortare och fortare pga att jag inte har slappnat av än vilket egentligen skulle behövas men det går inget vidare... Ha det gött så ses vi!
 
 

Kommentera här: