dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Uppe i varv från 9:00 - 21:00!

Hej!

I onsdags vaknade jag i tid och käkade frukost i lugn och ro:) Sen hade vi kör och då fick vi reda på att vi ska ha konsert om ca två veckor:D Spännande och efter fikat riggade vi upp scenen och det var klar strax efter lunch:D Vid tre repade vi fram till middagen, alla låtar och även den gemensamma:) Efter middagen repade vi igen till åtta och då kom jag på att vi hade Östgårdsfika så jag sprang med andan i halsen och kom några sekunder innan den första gästen:)
 
 
 
Sen satt jag där till nio och alla gillade min kladdkaka mycket så det var ju bra:D Vid nio som sagt ville jag bara ut och få luft i tystnaden så jag och Carro tog en promenad fram tills tio då jag kom "hem" igen och upptäcker att snälla killar i huset har diskat åt mig:) Bums i säng var det istället men jag måste duscha upptäckte jag och skriva detta så att jag inte glömmer det men förhoppningsvis ska jag lägga mig vid elva men ha det bra och imorn är det konsert:D Ha det gött!
 

Kommentera här: