dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trött och städa!

Hejsan!
 
I fredags tog det i att gå upp med tanke på att jag la mig klockan två och gick upp åtta:P I alla fall så var det knappt någon där vid frukost förutom några som går MLC och M60:) Gitarrlektion som vanligt och då var nästan alla lagom trötta eftersom nästan alla går MEG:P Förresten heter inte vi MEG längre utan IL-EG och när man säger det blir det ju ilägg:P Haha men sen så fikade jag och då var det ingen där heller men sen så såg jag Petter och Broberg så jag satte mig vid dem ett tag tills de hade lektion och då städade jag mitt rum:) Käkade lunch och sen dammsög jag det sista:) Jag låg i sängen och kollade lite på serier och sen gick jag upp för att diska och skulle kolla vad Carro hade för sig och precis i samma sekund som jag knackade så öppnade hon:P Hon skulle i samma stund ringa mig så det var lite roligt och vi följde med Sarah till systemet och ICA för att handla inför kvällen:)
 
 
 
När vi kom tillbaka började vi göra tacos och eftersom man inte kan vara så många i käket och jag råkade säga högt för mig själv att jag måste duscha lät de andra mig att duscha medan de lagade mat:) Men jag tog disken istället och sen gick vi till Nygården där det var häng:) "Festen" var slut vid ett nästan och vi gick till oss och spelade spel, ett spel som man typ inte fattade men jag vann och sen gick jag och la mig och då var klockan bara två:P Under kvällens gång bar jag Boel på ryggen från Nygårdens allrum på andra våning nästan till biljarden och det var många trappor och uppförsbackar:P Jag lyckades nästan i alla fall;) En bra kväll, dock inget drag direkt men det kanske man inte behöver varje gång:) Vi ses!
 

Kommentera här: