dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tåg som inte vill vänta, blir arg!

Gokvällen!
 
I söndags sov jag åter igen i min säng där hemhemma:) Spelade lite the sims men sen gick jag upp redan vid halv elva:) Mamma åkte till ICA och jag hade huset för mig själv för pappa var ute och jagade:) Övade på gitarren tills mamma kom hem igen och då gjorde jag ordning mig för hon lagade mat då:) Sen ville mamma höra mig spela gitarr så då spelade jag igen och packade gjorde jag också innan maten:) Nästan direkt efteråt så åkte vi till tåget och där var jag tvungen att vänta tio minuter på att det skulle gå så vi blev försenade till Kil och det slutade med att jag skulle åka taxi till Arvika och sen blev jag fast där...
 
 
 
Dock kunde varken Carro eller Edvin hämta upp mig så jag gick hela vägen med min väska på ryggen som säkert vägde sju kilo:P Blev lite svettig men jag kämpade på och jag var framme vid halv sju, skulle vara klockan sex så det var inte så sent men jag brukar vänta på bussen till skolan från Arvika en halvtimme... I alla fall så var det fint väder och mina muskelknutar är borta nu så det var ju bra, tog en dusch när jag var framme och sen käkade jag lite frukost för det gjorde jag inte hemma:P Sen tittade jag på Vänner, käkade popcorn och hade det trevligt, lite arg bara pga förseningen men sånt kan väl hända men vi hörs!
 

Kommentera här: