dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sova i min säng där hemhemma!

Hellojsan!
 
Fredag idag och då hade jag min gitarrlektion som vanligt och det gick hyfsat bra förutom att jag inte har övat så mycket;) Efter fikat började jag städa och sen tog jag en dusch innan jag packade färdigt:) Lunch, sa hejdå till alla och sen åkte jag hem:) Josef var på samma buss och han hade stirrat mig rakt i ögonen men jag var lite borta så jag såg han inte förrän jag skulle gå av:P Träffade även Elina som skulle med samma tåg men i Kil sa jag hejdå och åkte vidare:)
 
 
 
När jag skulle åka från Trollhättan träffade jag Lager så hon parade en plats till mig och hon fick åka med hem till byn:) När jag väl kom hem hade mamma fixat mat och sen visade jag filmklipp från konserten och spelade lite gitarr:) Åkte till prisma och vi har lekt På spåret och nu sitter jag här och spelar maffian, åkte dock ut på andra omgången men nu ska jag åka hem så vi ses!
 

Kommentera här: