dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skratta så mycket så man gråter!

Heeeeeeeeej!
 
Idag hade jag sång och då sjöng jag Det är vi ändå, det var ingen som visste vad det var för låt... Inte ens min lärare;) Det gick bra och nu får vi sjunga vad vi vill nästa gång:) Fika på den och efteråt satt jag och Petter i Västgårdens allrum och väntade på maten:) Sen hade jag prick och då spelade vi bas igen, spelade piano och trummor och på,trummorna var det jätteroligt:D
 
 


 
Gick till Östgården och drack lite te och vänta på att jag skulle till Norrgården för att repa och sen var det snabbt till bussen med Carro och vi handlade inför bakning och halloween:) Middag sen och sen dess fram till nu har jag varit i köket och bakat två kladdkakor och chillat med massa andra som har haft te-mys:) Har skrattat jättemycket, särskilt på sången idag då vår lärare blev så uppspelt av Petters sång:P Ha det gött!
 

Kommentera här: