dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sjunga och spela tamburin!

Hellojsan!

Idag har jag haft en bra dag! Det började med att jag läste lite mejl och då hade det kommit ett från SMoK om att de ska ha en symfoniorkester även i vår och jag har nog bestämt mig för att vara med och den bilden på inbjudan, där är jag med:D Helt galet och om man är med får man spela på RUM:s festivalinvigning:D Jag vill vara med så jag hoppas på det, käkade frukost mycket glad:D Sen hade vi ensemble och då kom vi fram till mycket och den första låten är typ helt klar redan:) Jag ska sjunga och spela tamburin, det blir spännande:)
 
 
 
 
Efter maten hade vi musikteori, den näst sista och då gick vi genom ett högskoleprov:) Dags för min tvättisdag och jag använde den där uppe som vanligt:P Kom på hur man snabbtvättar nu:D Tappat bort en socka tror jag om den inte ligger i något klädesplagg just nu eller i rummet men det märker vi;) Snackade med Karro innan middagen och hon är också sugen på SMoK:D Sen har jag och Carro pusslat mitt nya pussel, tog bara 3,5 timmar:P Vek nyss tvätten men nu ska jag sova så sov så gott!
 

Kommentera här: