dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Repa, utklädnader, bakning och skratt i köket!

Hejhej!

I tisdags försov jag mig typ, brukar gå upp 07:45 men jag råkade somna efter att jag stängt av alarmet och vaknade istället 08:25 så då var det bara att rusa till frukosten i pyjamas! Fick i min det ganska snabbt och sen skulle man göra ordning sig efter men jag kom nästan i tid till ensemblen:) Bara tre minuter sen och det tror jag inte gjorde så mycket men sen sa körde vi på fram till lunch och då var det dags för musikteori och då var det en ganska snurrig lektion med maj7-ackord osv:P
 
 
 
Sen repade vi ett tag till, först bara min ensemble och sen gemensamt med den andra:) Det börjar låta bra nu tror jag, vet dock inte om jag sjunger rätt på stämman men det får vi väl se imorn:) Sen så var det middag, vårrullar och då var det ett gäng som skulle till stan så jag bad dem köpa laktosfritt smör så att jag kunde baka kladdkaka nästan direkt efter maten så det har jag nästan gjort fram tills sent:P Imorn är det onsdag och då är det bara en dag kvar till konserten så jag börjar bli lite nervös men det är väl bra:) Ha det gött!
 

Kommentera här: