dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Överraska alla där hemma!

Heeeeeeej!
 
I fredags hade jag inga lektioner så då passade jag på att städa och packa innan det blev fika:) Efteråt gick jag och Carro runt i Östgården och Halloweenpyntade som ni får se en annan dag:) Lunch på det med grannen Sara och när en efter en gick blev det kramkalas:) Tydligen sa Petter på morgonen att jag inte skulle åka förrän 13:30 istället för 12:30 pga repa med ensemblen men Edvin missuppfattade detta men det blev rep i alla fall:D 
 


 
Kramkalas på den också och sen åkte jag, Edvin och Boel hem till Skaraborg igen för lite höstlov:D När jag kom hem köpte pappa mat från gatuköket till mig och sen åkt jag till Prisma:D Undervisning stod på schemat men innan blev det fika:) Efteråt gick vi till caféet och sen blev det att kolla konserter och spela maffian tills man blev trött och åkte hem men vi ses!
 

Kommentera här: