dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ljus och mörker!

Heeeeeeeeej!
 
Måndag och helgen är över, började dagen med Spångs musiklyssning och sen hade vi K-tid i matsalen:) Det bästa hittills tycker vi och efteråt hade vi kör och idag masserade Pia mig och hon var grymt bra på det med tanke på att jag behöver någon som tar i för jag är jättestel:P Vi har konsert om ca en vecka i matsalen för resten av skolan, spännande:D Lunch på det och sen hade vi ensemble och då fick vi det nya temat som vi ska ha i två veckor och det var Ljus och mörker:) Vi har kommit fram till två låtar, tror vi kom fram till det i alla fall men jag var jättetrött så jag kanske inte hängde med ordentligt;)
 
 


 
Satt på rummet och grejade lite tills det var middag och som efterrätt poppade jag och Carro popcorn:) Vid sju gick vi till MH och lyssnade på helgensemblen:) Nu sitter jag här på rummet igen och tittar på mitt marknadsgodis som jag hämtade ut förut men jag tror jag väntar med att äta det:P Om en halvtimme ska jag och Carro käka nattamacka men vi ses imorn och dröm sött!
 

Kommentera här: