dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kvällsunderhållning i köket!

Tjennixen!

Måndag, jättetrött och kunde inte sova igår kväll men det verkade jag inte vara ensam om:) Efter frukosten orkade jag inte borsta tänderna utan paxade soffan istället:D Sen kom Broberg och ville också sitta i den och då blev jag lite besviken men genast glad när jag fick ha mina ben i hans knä;) Efter Pias musiklyssning hade vi K-tid och där satt vi för en gång skull och väntade i 20 innan och jag hann dricka två koppar te istället för ett halvt:P Sen hade vi kör utan Lotta men det funkade bra och vi slutade lite tidigare också:D Efter lunchen hade vi ensemble och då hämtade jag både marknadsgodis och cellon som Petter skulle spela på och han blir bättre:D Inte bra men bättre:D
 
 
 
I alla fall så spelade jag kontrabas och det var roligt:D Sjöng också men jag kan sången bara att det kommer inte ut som det ska låta, melodin blir fel... Får öva stenhårt på den:) Sen chillade jag fram tills middagen och efteråt har jag och Carro suttit och "halloweenpysslat" och skrattat åt Broberg och Spång och tackat för kvällsunderhållningen:) Broberg och hans sätt att hämta dammsugaren alltså, hjälp vad jag och Carro skrattade:D Spång och Brobergs "äktenskap" också, så gulliga ihop när de lagar mat tillsammans och Spång kan laga mat han! Fick smaka idag också och hjälp vad gott:D Efter alla skrattattacker idag så säger jag god natt och sov så gott!
 

Kommentera här: