dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Köra mitt i Stockholm citys rusningstrafik!

Hejsan svejsan!
 
I tisdags var det dags för shopping i Stockholm dag två:) Gick ut vid elva och då tog jag Drottninggatan en sväng och sen hade jag gått nästan överallt och då kände jag mig nöjd:) Var hemma vid tre, subway igen och sen började jag göra min sångläxa men jag hittade inte texten så jag skrev den och försökte höra vad de sjöng istället:) Får se om det är rätt:) Sen började jag göra fler armband:D Klockan blev sex och vi var redo för att åka ut till kungens kurva i rusningstrafiken och jag körde:) Syrrans kille fick guida mig men det gick jättebra och sen var det dags för bowling:D
 
 
 
Syrran kom på att den som vinner skulle slippa betala och vet var det som vann:D Det var jag, syrrans kille och jag låg lika ända till slutet, vet inte vad jag fick exakt men över 300 på tre serier så jag är nöjd:D Käkade mat på shoppingcentret också och då tog jag en hamburgare med pommes:) McFlurry på den och sen körde syrrans kille hem så att jag inte skulle bli så förvirrad:) Gjorde klart mina armband för jag kom bara halvvägs innan vi var tvungna att åka men jag gjorde dem på kvällen sen:) Det var en rolig kväll och jag fick sammanlagt fem strikar och tre spärrar så jag är mycket nöjd, sov med ett leende på läpparna:D Ha det gött!
 

Kommentera här: