dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kämpalek, speja efter Glenn!

Hejhej!
 
I fredags lekte vi tidningsleken fram till halv ett, inte så smart när jag skulle gå upp klockan sex i lördags:P I alla fall så var jag uppe och då tog jag på mig kläder och satte in linserna för att sedan käka frukost då jag inte hittade i köket för mamma har bytt plats på saker och det är inte samma mat som det brukar vara där heller:P I alla fall så slutade det med att jag åt en macka, lite müsli med fil och drack en halv kopp te:P Sen så var det bråttom iväg till Göta och då kom jag först så jag hade inte så bråttom trots allt;) Träffade de andra några minuter efter det och sedan begav vi oss mot Göteborg och Slottskogen:) Hade Gustav, och två scouter i bilen och det var roligt att prata med Gustav för det var ett tag sen jag träffade honom:) När vi kom fram så fick jag stå i kö till biljettautomaten och sen började kämpaleken:D Det gick bra, jag och Gustav höll koll och våra scouter har bra koll själva så vi behövde inte göra så jättemycket, jag tycker de gjorde mycket bra ifrån sig:) Jag åt görmycket den dagen, tre bananer, två dubbelmackor, sju ballerinakakor och en låda med sallad:P Drack en termos te och en vattenflaska:)
 
 
 
Vid halv tre var det prisutdelning men vi vann dock inte, det var ju 700 scouter och 1000 scouter/ledare så vi var ganska många:D Sen åkte vi hem och det gick bra, sa till Gustav att han inte fick sova så att jag inte skulle känna mig ensam för om man har sovit i fem timmar bara så är det skönt att någon annan också är vaken:) Vi pratade på väg hem också men lyssnade även på musik:) När jag kom hem igen så var jag jättetrött men jag tog en dusch och begav mig till mormor och morfar med föräldrarna:) Viktor och hans pappa var också där så det blev trerätters, orkade dock inte så mycket men efter maten fick Viktor sina presenter av mig:) Han blev jätteglad och vi började pärla direkt mamma fick lära både mormor och hennes bror att stryka på pärlplattorna så att man kan ta bort de man har pärlat:) Vid halv nio på kvällen ville Viktor fäktas med lasersvärd mot mig så det gjorde vi ute men efter en kvart orkade jag inte mer och vi åkte hem, köpte lite chips också:) Gick och la mig vid halv elva för jag var jättetrött men vi ses!
 

Kommentera här: