dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gå iväg till aulan och bara spela eller sjunga allt vad man kan!

Hejhej!

Igår var det torsdag och då hade jag sång den första gången, mycket skratt på uppvärmningen som vanligt men sen sjöng jag summer of 69 och Petter kompade och det gick bra:) Min lärare kom fram till scenen och vi stod och gungade ett tag så att jag skulle bli avslappnad och det var lite roligt.P I alla fall så hade vi ensemble efter det och då körde vi igenom låten med mina gitarriff och snart så sätter det sig så det var bra att vi körde den i en timme:) Lunch på det och sen hade vi ensemble igen och då körde vi samma låt och även lite cello på den andra låten och det börjar arta sig där med, tog elcellon för en gång skull:D Den andra ensemblen skulle tyvärr vara i Sörgården efteråt men vi gick över till Norrgården och övade på våra stämmor och då fick jag i uppdrag att dämpa min röst för jag överröstar tydligen alla men jag får väl göra ett försök:)
 
 
 
Sen åkte jag in till stan en snabb sväng och då köpte jag en födelsedagspresent till kusin Viktor som han ska få i helgen:) Det blev även en bra vattenflaska, pannband och ett pussel till mig:D Så nu kan jag och Carro pussla ytterligare ett pussel till:) Middag strax efter att jag kom hem igen och sen satt jag, Carro och Sarah i vårt allrum och tjötade lite tills Sarah skulle åkte hem och sen käkade vi andra mat och jag gick iväg vid tio för att packa eftersom jag ska åka hemhem:) Gick till aulan en sväng också bra för att spela ut och sjunga allt var man hade också:P Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: