dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fyra år sedan farmor gick bort!

Hejsan hejsan!
 
Idag har det varit en bra dag och ändå inte en bra dag men det började hyfsat bra i alla fall:) Kör första timmen och då var det roligt, sen hade vi fika och håltimma och då övade jag och Petter på min sång:) Vi spelade lite piano efter det också men sen gick jag till mitt rum och då fick jag mina strängar till cellon så jag strängade om en sträng, G:) Nu har jag äntligen en hel elcello igen:D Mat på det och sen hade jag prick och då började vi med basen och det gick hyfsat bra, trummorna gick dock sämre:P K-tid efteråt och då kollade vi scenen som vi ska rigga upp nästa vecka och sen hade vi ensemble en stund:) Börjar sätta den altstämman på den afrikanska nu:D 
 
 
 
 
Sen var jag ute en sväng, duschade och käkade middag:) Satt i matsalen tills "matgubben" sa åt oss att vi skulle lämna brickorna:) Då gick jag till rummet för att städa lite, vika lakan och hitta kvarglömda kläder i min resväska:P Beställde lite tågbiljetter som jag ska ha i helgen för jag ska på kämpalek:D Sen blev klockan åtta och då gick jag och Carro till Norrgården där det var fika och öppet scen så jag tog med mig min temugg och lyssnade på alla underbara vänner som spelade:) Var med och sjöng Kalles sista refräng på hans förlåtlåt till de som går college:P Dagen slutade helt underbart som tur var och idag har det även varit en sån där konstig  dag... Idag är det exakt fyra år sedan min kära farmor dog så lite jobbigt är det men är man omringad av musik så kan man inte med att le hela dagen i alla fall så det är ju bra att jag är här på Ingesund men vi ses imorn!
 

Kommentera här: