dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fotograf i skolan!

Tjennixen!
 
Igår började dagen med kör och då skulle en fotograf komma förbi:) Vi sjung på scenen idag och ställde upp oss som vi ska och övade på att gå in två och två när vi ska sjunga den franska låten och då blev det jag och Carro, hur stor är den sannolikheten:P Sen hade jag ensemble hela dagen lång och jag ska få spela kontrabas på en låt:D Alla ville det men det slutade med att jag fick det och sen ska Petter spela cello så nu har jag satt massa klistermärken på halsen och skrivit vilka strängarna är på stallet:D Så kul att se Petter spela för det låter och ser inget vidare ut:P
 
 


 
Efter att vi slutat satt jag på rummet och gjorde inget för jag orkade inte komma på vad jag skulle göra men när det var 20 minuter kvar till lunch kom jag på att jag skulle duscha och i samma stund ringde pappa och då blev man lite stressad;) Tog av mig skjortan samtidigt som jag pratade i telefon, det gick sådär ska jag säga:P Efter middagen gick jag till min lilla utsiktsplats och drack te samtidigt som jag övade på sången och senare satt jag vid dörren och läste tills det blev kallt:) Vid halv sju gick jag och Carro till Norrgården för att invänta att Singer... skulle ha sitt viscafé för denna månaden och hjälp vad bra alla är:D Fick en fin lapp på min stol, Du är en glädjespridare stod det och det tycker jag stämde in på mig:D Som vanligt satt jag och Carro i allrummet tills det var läggdags, ses sen!
 

Kommentera här: