dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första konserten inför publik, check!

Hellojsan!
 
I torsdags morgon fixade vi färdigt med scenen och sedan började vi repa:) Vår outfit var ju grymt bra tycker jag, vi skulle ha lakan på oss osv:D Jag fixade två inbakta flätor och en bulle i bak som frisyr och målade naglarna men första gången gick det inte så bra så det blev till den riktiga konserten sen:) Vid tre hade vi genrep och då fick vi se den andra ensemblen och de fick se oss:) Efter genrepet käkade vi och sen var det bara att vänta tills klockan skulle bli sju:) Vår ensemble skulle ha glitter runt ögonen också men det fixade vi nu och jag hade på mig min svarta klänning och mina klackskor för jag skulle vara publikvärd:) Det var roligt och sen satte den första ensemblen igång och de var grymma:) Under deras sista låt bytte vi om och sen var det vår tur och hjälp vad folk skrattade, särskilt Jasmine men det var ju tanken att vi skulle se roliga ut:D
 
 


 
Det gick bra och hjälp vad roligt det var, spelade inte helt rätt på Bert-låten med gitarren men annars var det jättebra:D Drog slutackordet innan alla andra, haha:P Efteråt kom alla från singer... och studio... och kramade om oss och sa att vi var grymma:D Vi tog en hel del kort efteråt och sen plockade vi ner scenen och tog tid, 20 minuter tog det och nästa gång ska vi slå rekord:D Petter har ett rekord från då han sprang och hämtade ett slagverk från källaren till Sörgården och tillbaka på 1,33 när det var blött ute också:) Vi satt ett bra tag i källaren och pratade och fikade ihop och sen fick jag hjälp av Petter och Jonah som bar mina två båda celli, skor och jag bar resten som var väska, skor, lakan och allt som jag hade släpat med mig till källaren:P Sen satt jag och Carro och käkade lite mat tills klockan blev midnatt då vi gick till Edvin för att fira honom med en födelsesång med resten som hade kommit:) Efter ett litet tag gick Edvin iväg och det slutade med att jag, Ingrid, Carro, Filippa, Pia och Petter låg i sängen och hade det gött och nästan alla använde Petter som kudde:P Vid halv två var vi några som gick igen för att sova för det var ju skola dagen därpå:P Ha det gött!
 

Kommentera här: