dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Film, kladdkaka, grädde, filt och gött häng!

Morsning korsning!
 
Igår vaknade jag i min egna säng som jag egentligen alltid sover i men det kan väl vara roligt att veta att jag alltid sover i min egna säng och ingen annans:P I alla fall så vaknade jag vid elva och gick nästan direkt till Västgården för att hämta min låda som jag hade haft mina kladdkakor i:) Sen sov jag ett bra tag till tills jag gick upp för att käka frukost:) Kollade läget i de andra husen men det hände inte mycket:P
 
 


 
Vid tre gick jag till Nygården igen för att jag visste att Jesper, Boel och Josef var där men efter en halvtimme tyckte Pia att jag skulle komma till Västården med kladdkakorna och titta på film så jag vandrade vidare:) Det blev Clueless och de två första Harry Potter:) En bra kväll med gött häng och mina kladdkakor blev uppätna:D Ses!
 

Kommentera här: