dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fem år sedan farfar gick bort!

Tjennixen!
 
I torsdags hade jag sång och sjöng Sång till friheten, Petter kompade till och Lotta på piano för Petter hade aldrig hört den sången:) Det gick ganska bra, försökte köra utan text:) De andra tre hade inte hittat någon låt men Petter och Fredrik körde i alla fall och Sarah passade:) I läxa fick vi Mumin för vi ska göra en Muminmusikal på någon skola:D Ska bli mycket spännande att höra de andra i mon grupp och jag kommer nog tycka det blir roligt att sjunga mumin:) Sen hade jag håltimma och efter fikat följde jag och Petter med Edvin till undantaget men eftersom Edvin missuppfattade när läraren skulle lysnna på hans mix blev vi utkörda efter en minut:P Då gick jag och Petter till Västgårdens allrum istället och väntade tills det var lunch:) Ensemble efter det och då bestämde vi hur den tredje låten skulle gå och det slutade med att jag ska först spela piano och sen trummor:D Det blir nog bra:) 




Har haft lite jobbigt den dagen men när jag helt plötsligt blev själv så sprack det och jag tänkte nog mest på Samuel för det har ju inte ens gått ett halvår än så det är fortfarande jobbigt:/ Middag och sen satt jag och Carro i köket:) Vid sju frågade Edvin mig om jag ville åka hem på kvällen istället för fredag och dfå började jag packa direkt:) Eftersom Boel och Linus skulle med så blev det ändrat så vi skulle åka på fredagen istället men då hade jag ju redan packat så det var lika bra:) Städade lite smått istället:) Duschade och sen satt jag i köket med Carro och Sara tills jag blev jättetrött och la mig men vi hörs!
 

Kommentera här: