dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bara att repa och repa så sätter det sig!

Tjennixen!
 
Måndag och då var det knappt någon vid frukosten men alla kom lite senare bara:) Vid nio så var jag i aulan med min cello och hälften av alla Ingesundslinjare och då fick vi lyssna på folkmusik från en Mats:) Vi hade en timme med han och han pratade i 45 minuter och på en kvart fick vi lära oss en melodi men jag fattade inte riktigt allt för jag är inte bra på gehör men Boel satt nästan mitt emot mig så jag tittade på henne:) Fika sen och håltimma på det och då satt jag och Carro i allrummet:) Sen så var det lunch och efteråt var det dags för att spela i aulan igen och då lärde vi oss hur man dansade också och vi skulle snurra runt och massa steg:P Jag dansade med Carro och det var nästan att man dansade på andra pers men roligt var det:P
 
 


 
Sen så repade jag med ensemblen och det börjar gå ganska bra nu, det gäller bara att repa tills det sätter sig och särskilt ihop:) Sen var det bara att vänta på middagen och efteråt satt jag och Carro i allrummet, gick ut och tog lite kort på hösten men det var för mörkt, satt i allrummet igen tills helgensemblen på musikhögskolan började:) Efteråt gick vi tillbaka och då gick jag för att öva på mina gitarriff och sen träffade jag Carro igen för att käka nattmat men jag var inte hungrig då så jag drack bara te:) Träffade Stevan som tydligen blivit vän med syrran på FB av någon skum anledning men nu har hon tagit bort han för vi kom fram till att det var en olycka:P Ska precis lägga mig men dröm sött!
 

Kommentera här: