dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Alla hade en sån där extra bra fredag!

Heej!
 
i fredags hade jag bara gitarrlektionen och de som ville ha ett litet långsammare tempo skulle komma först och då hängde jag nästan med hela tiden:) Sen övade jag lite själv på gitarren tills jag gick och lämnade den i Sörgården:) Fika på den med det vanliga fredagsgänget:P Efteråt bakade jag en kladdkaka till så nu hade jag tre stycken:) Lagom tills den var klar var det lunch och sen funderade jag på att laga en till men den hade inte svalnat än så jag ångrade mig och väntade sedan en timme på att den skulle svalna och då gick jag upp och skar den i bitar så att den också kunde hamna i en låda:P Den var jättekladdig, så kladdig har en av mina kladdkakor aldrig blivit innan och det var jättesvårt att få den i en låda:P I alla fall så började jag sedan städa mitt rum men egentligen orkade jag inte det men om man har börjat så kan man inte sluta;)
 
 
 
 
Efter att rummet blivit fint duschade jag och sen käka mat med Carro:) Då tänkte jag käka upp mina resterande köttbullar men det fanns hela tio kvar och jag ville egentligen inte ha tio men de har legat i frysen i två månader så jag borde äta upp dem:P Tur att Broberg kom så att han kunde få två:) Sen gick jag och Carro till Västgården där förfesten ägde rum:) Sara kom också, grannen och efter några timmar var det jag, Carro, Sara, Jonah, Edvin och Petter som åkte till stan och the Roof och stannade 45 minuter för då gick sista bussen tillbaka till skolan:P Vi träffade några andra där från skolan och de åkte med tillbaka och då träffade jag födelsedagsbarnet Boel som hade en mycket bra dag sa ho n:D Lite senare på kvällen gick vi till högskolan och där hände det grejer och i slutet av kvällen hamnade jag i Västgården tills jag kom hem vid sextiden:P Jag tror att alla hade en sån där extra bra fredag just denna fredagen, jag hade en väldigt bra kväll med mycket dans och skratt:D Spelade lite banjo också:D Ha det gött!
 

Kommentera här: