dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tvådagarsfest!

Hellojsan
 
I lördags var det dags för fest igen fast på kvällen såklart:) Dagen började med frukost framför datorn och sen spelade jag gitarr ganska mycket eftersom jag fick låna Petters över helgen så att jag lärde mig min läxa utantill:) Vid fyra gick jag och Carro till musikhögskolan för att lyssna på deras symfoniorkester med Oslo och de var grymma:D Satt nästan där med öppen mun helt blickstilla:P Efter konserten gick vi tillbaka till oss till köket där även Spång och Broberg lagade mat:) Både jag och Carro lagade något lätt och sen när vi åt fick vi lyssna på killarnas diskussioner om allt de ska ha i, basilika, olika örter och grönsaker med deras bacon och pasta;) De är grymma på laga mat och jag fick såklart smaka och det var jättegott!
 
 
 
Sen var det dags att göra ordning sig inför fest dag två och vidare till Västgården:) Det blev en hel del biljard för min del och såklart var Skaraborgarna med enda tills det blev en kamp mellan bara oss men jag kom tyvärr bara tvåa... Jag är nöjd i alla fall, satt i Västgården och chillade resten av kvällen tills jag gick och la mig vid tre:) Käkade mat innan också så jag slapp vara så hungrig på morgonen:P Ha det gött!
 
 

Kommentera här: