dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Samlar på affischer!

Hejhej!
 
Idag är det återigen måndag och efter frukosten hade Fredik sin musiklyssning:) Efter K-tiden hade vi kör, började med luciasångerna:) Lunch på den och ensemble efter och då bestämde vi låtar, beatleslåtar:D Som det ser ut nu blir det Revoulution, Wait och Two of us:) Det känns bra och sen satt vi och väntade på att de andra skulle bli klara men de blev aldrig det så vi satt bara och pratade:) Innan middagen gjorde jag inte något vettigt men sen så satt jag och kollade lite serier tills klockan blev sju då jag gick till aulan för att öva på ensembleledningsångerna och interpretsången:)
 
 


 
Gick och kollade Västgården, igen där så jag gjorde kvällsmat och då träffade jag Broberg och Spång som skulle dit och då sa jag att jag kommer strax för jag ville hänga med:) Gick dit, ingen där, kännde mig lurad men efter ett tag kom massa Västgårdsfolk så vi satt och pratade där och hade det trevligt:) Tog med min affischen efter vår konsert som satt i köket så nu har jag återigen en affisch till på rummet:D Dröm sött!
 

Kommentera här: