dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Så trött, orkar inget alls!

Hejsan!

Idag har jag varit hur trött som helst, har nästan velat sova hela dagen och har inte haft någon ork alls, koncentrationen har inte varit den bästa häller så jag har spelat lite fel när vi har repat med ensemblen men ibland får man ha såna dagar och jag gör ju ändå mitt bästa:) Lärarna har varit på något möte hela dagen så vi skulle ha stämrep själva i kören och det gick bra:) Sen så var det ensemble resten av dagen lång och för mig gick det sådär...
 
 
 
Efter skolan gick jag ut och tog kort på frosten som har kommit här uppe:) Middag på den och sen satt jag och Carro i köket och pratade om att vi inte hade någon ork för att repa... Tror alla känner så just nu och det märks på ensemblen för ingen är taggad på att repa något... Jag och Carro gick då till boxningssäcken för att få ut oss vad vi nu har inombords och sen övade vi lite tills det var dags för att gå till Västgården och titta på ytterligare ett avsnitt Upp till kamp:) Har nyss käkat lite och tänkte öva innan jag tar en dusch och läggdags men vi ses imorn!
 

Kommentera här: