dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lugn helg!

Hejhej!
 
Idag har jag haft en riktigt tråkig lördag här i skolan, nästan alla har åkt hem och mina allra närmsta vänner är hemma, Carro, Ingrid, Pia, Petter och alla de där som man brukar vara med mer än alla andra:P I alla fall så sov jag länge, käkade frukost och låg i sängen och tittade på gamla barnprogram som Björnes magasin och Grynets show:P Sen ville jag ha chips och orkade inte kolla busstider så jag började gå och när jag har typ 5 minuter kvar ser jag att jag det är ca 20 minuter kvar tills sista bussen tillbaka till skolan går och då börjar jag bli antingen stressad för att jag ska hinna med eller lugn för att jag har god tid på mig eftersom jag inte hinner ta bussen men när jag väl står i kassan så ser jag att det bara är 7 minuter kvar så det kan finnas en chans:) Två minuter kvar när jag har packat alla varor och betalt:)
 
 


 
När jag går ut så ser jag bussen komma, går på parkeringen och börjar då springa så att jag hann med bussen:D Vilken tur jag hade och ändå tog jag tid på mig att handla för jag var lite extra vimsig när jag inte hade linser eller glasögon på mig:P En trevlig tur och sen värmde jag paj och tittade på vänner:) Käkade lite chips också och övade en stund i aulan då det hände något tragiskt... Jag råkade tappa min mobil på pianopallens ben som är gjorda av stål och då sprack glaset så det känns ju bra... Eller inte men mamma har lovat att kanske fixa det åt mig för orkar inte med mobilkrångel mer! Har haft mobilkrångel 3/4 av detta året på Ingesund hittills och det känns inta bra! Otur otur men nu ska jag sova och imorn väntas väl en tråkig dag till men då kan jag ju öva, yey bara att jag inte har någon gitarr så då kan jag inte öva... Vi ses!
 

Kommentera här: